Új albummal jelentkezik Gary Barlow

Több mint tizennégy éve először új szólóalbumot jelentet meg Gary Barlow – tudatta az X-Faktor zsűritagja. A Take That énekeseként ismertté vált zenész koncertsorozattal is támogatja majd új kiadványát az Egyesült Királyságban.

A Since I Saw You Last című korongon egy Elton Johnnal közös duett is helyet kap, melynek címe Face To Face lesz.

A lemezről kimásolt első kislemezt akusztikus folk dalként jellemezte az előadó, a Let Me Go jövő hónapban jelenik meg.

A 42 éves Barlow a single és az album művészeti munkájáról is árult el részleteket pénteken a Twitteren.

„Azon kevés dalszerzők egyike vagyok, akik száz százalékot írnak, ezért én írtam a szöveget és a zenét is” – mondta.

A BBC Radio 2-nek nyilatkozva a sztár hozzátette: „Kihagytam a januárt, a februárt és a márciust és azt gondoltam, ’rendben, megírom ezt a lemezt’, és két héten belül megírtam az egészet”.

„Nyilvánvalóan ez egész idő alatt ott lapult. Némely okok miatt úgy tűnik, mintha tizennégy évig készült volna” – tette hozzá.

Barlow legutolsó albuma, a Twelve months, Eleven days 1999-ben látott napvilágot, de csak a harmincötödik helyig jutott az albumlistán.

Debütáló Open Road című kiadványa – ami három évvel korábban jelent meg – jobb eredményt könyvelhetett el: listavezető pozícióba került.

A Let Me Go című kislemez jövő hónapban jelenik meg

Megosztás a Google Pluson