Puskin Kuckó, 2013. ősz-tél

Helyszín és időpont: Budapest, Puskin, szeptember 14. - december 28.

Az őszi és téli hónapokban is várja a kicsiket és a családokat a megújult és minden hétvégén változatos gyerekprogramot kínáló Puskin Kuckó. A korábbi évekhez hasonlóan az új szezonban is minden művészeti ág (film, színház, zene) legértékesebb darabjait tűzik műsorra a szervezők. A filmes események sora, azaz a Legkisebbek mozija vetítéssorozat szeptember 14-én kezdődik, a Vízipók-csodapókkal (a kedves mesehőssel legközelebb november 16-án találkozhatunk). Szeptember 28-án Frakk, a macskák réme, október 6-án A legkisebb Ugrifüles, október 12-én Mirr-Murr, a kandúr, október 19-én A kockásfülű nyúl, október 26-án a Misi mókus kalandjai következik (utóbbi műsort december 21-én megismétlik), míg november 2-án a Futrinka utcán, november 9-én a Pom-Pom meséin, november 23-án A nagy ho-ho-horgászon, végül november 30-án a Sebaj Tóbiáson szórakozhatunk.

Minden előadás 10 órakor kezdődik, és a vetítések gyermekbarát környezetben, azaz csökkentett hangerővel, kis jelzőfény mellett és nyitott ajtókkal zajlanak. A Mesemeleten berendezett játszósarok pedig már 9 órától egészen délután 1-ig várja az ifjú mozizókat. A filmek mellett egyéb, mozgóképes vonatkozású programot is tartalmaz a Puskin Kuckó műsorkínálata: a Zakatoló Zenemozi egyedülálló mesekoncert, melynek során a jól ismert rajz- és diafilmek újraértelmezve, élőzenével kiegészülve jelennek meg a vásznon. Zakatoló Zenemozi-koncertre szeptember 29-én és december 28-án kerül sor, mindkét alkalommal 10 órai kezdettel.
Megosztás a Google Pluson