Női portrék Franciásan

Budapest, Francia Intézet, november 19. - december 17.

Novemberben és decemberben a Francia Intézetben négy női történetet fedezhetünk fel. A sorozat Léa Seydoux-val, az Adèle élete francia szépségével kezdődik november 19-én, és december 17-én ér véget Isabelle Huppert főszereplésével.

November 19-én tehát a 12 éves Simon és nővére szomorú kalandjával, azaz a Nővérrel kezdünk, majd 28-án, ismét Seydoux főszereplésével jön a Francia szépség. December 3-án pedig már nem is egy, hanem egyenesen Tizenhét lány és közös tervük (miszerint egyszerre essenek teherbe) áll a középpontban.

December 10-én A gyönyörű Catherine Deneuve még mindig itt című film lesz látható, végül 17-én a Villa Amalia, melynek főhősnője Ann, aki egy éjjel meglátja, hogy férje megcsókol egy másik nőt. Elhatározza, hogy otthagyja a férfit – hogy otthagy mindent.  A vetítések francia nyelven, angol felirattal zajlanak, és minden alkalommal 18.30-kor kezdődnek.
 
(Francia Intézet)
Megosztás a Google Pluson